Eskadra

Realizacje

Liczba uczestników: na jednym okręcie do 30 osób, jednocześnie nawet 10 okrętów
Koncept: W trakcie rutynowych manewrów jeden z okrętów podwodnych znika nagle z sonarów. Na jego poszukiwania wyrusza GD 22 – potężna atomowa jednostka podwodna, na której zaokrętowani są gracze. Wspólnie z animatorami muszą przygotować się do obsługi wszystkich stanowisk i odszukać zaginionych sojuszników. Efekty poszukiwań wskazują na to, że nie była to zwykła awaria…
Fabuła:Gra składa się z trzech części. W pierwszej gracze uczą się obsługi okrętów. Druga polega na odnalezieniu zaginionego sojusznika (rozpoczyna się od odwróconego escape rooma) i na udzieleniu mu pomocy. Trzecia faza to dynamiczna potyczka z wrogimi jednostkami.

Efekt: Rozbudowana gra zapewnia uczestnikom niepowtarzalne przeżycia:

  • pomaga zintegrować zespół,
  • wspiera komunikację w warunkach uwzględniających przeszkody, różnice celów,
  • wymaga sprawnego zarządzania czasem i pracy pod jego presją,
  • sprawdza reakcje graczy w sytuacjach kryzysowych,
  • uczy szybkiego i rozsądnego podejmowania decyzji,
  • kształtuje myślenie analityczne,
  • poprawia komunikację, jasne i jednoznaczne formułowanie myśli.

Dla kogo: Gra ma charakter szkoleniowy, może być wykorzystana jako narzędzie team buildingowe i wsparcie w wyłanianiu liderów w zespołach. Grę polecamy dla mniejszych zespołów, które na co dzień współpracują lub rywalizują w stałych składach (np. zespoły sprzedaży). Szczególnie polecamy grę dla nowych zespołów, zespołów przebudowanych oraz dla firm w trakcie procesu zmiany.