Bierki i podchody to pierwsze skojarzenia z hasłem ‘gra’ dla większości osób. To już jednak przeszłość. Dziś wiemy, że gry to doskonałe narzędzie edukacyjne, służące do budowania zespołu czy promocji. Jeśli więc:

  • pracujesz w dziale HR i zastanawiasz się, co zrobić, żeby kolejny wyjazd integracyjny firmy nie skończył się jak zwykle
  • planujesz szkolenie działu sprzedaży i chciałbyś sprawdzić co wynieśli z niego uczestnicy nie korzystając po raz kolejny z testu wiedzy
  • chcesz uatrakcyjnić działania kulturalne lub edukacyjne czy w nieszablonowy sposób podsumować działania projektowe
  • będziesz obsługiwać grupę zagranicznych turystów i w krótkim czasie chcesz przekazać im możliwie dużo informacji w angażujący sposób
  • masz nowy produkt i chcesz się posłużyć niestandardowymi kanałami promocji
  • chcesz wzmocnić kompetencje swojego zespołu w szybki i maksymalnie efektywny sposób

Nasza oferta skierowana jest do Ciebie!

W tworzeniu scenariusza gry bierzemy pod uwagę specyfikę danej branży i oczekiwania osób, dla których jest ona przygotowywana. Dokładamy wszelkich starań, aby w jak najciekawszy sposób połączyć teatr, narrację, edukację i rozrywkę. W projektowaniu gier zawsze uwzględniamy aspekty socjologiczne i psychologiczne.

GRY PRZESTRZENNE

Planszą do gry może być miasto, dzielnica, ulica, wybrany budynek czy fragment lasu. Interakcja uczestników z przestrzenią jest podstawowym aspektem tego formatu, który pozwala na wydobycie jej walorów przyrodniczych, kulturowych lub historycznych.

Łączy on w sobie harmonijnie elementy kooperacji na płaszczyźnie drużyny i rywalizacji pomiędzy grupami biorącymi udział w rozgrywce. Uczestnicy stają przed nietypowymi i nieprzewidywalnymi zadaniami, które łączy ze sobą fabuła. Wymagają one zróżnicowanych umiejętności czy cech. Możemy skupić się na „twardej” wiedzy, ale też rozwijać kompetencje interpersonalne. Daje ogromne możliwości wzmacniania pracy zespołowej, działania w sytuacjach kryzysowych i komunikacji. Doświadczenie gry to też jeden z najskuteczniejszych sposobów integrowania pracowników.

Gry przestrzenne mogą być również narzędziem promocyjnym czy służącym zmianie stosunku jej uczestników do danego produktu, marki czy firmy.

Dobór konwencji pozostawiamy klientowi, któremu prezentujemy nasze sugestie oraz możliwe warianty gry. Elastyczne i kreatywnie podchodzimy do tworzenia scenariuszy wydarzeń.

GRY PLANSZOWE

„Planszówka” czy „karcianka” to nie tylko rodzinna rozrywka czy alternatywa dla wyjścia do pubu ze znajomymi. Gry planszowe mogą odgrywać role szkoleniową i promocyjną. Dzięki popularności tego formatu i jego strukturze, możliwe jest przekazanie graczom określonych treści, wiedzy czy umiejętności. To ogromne pole do działa kiedy mowa o projektach społecznych, ale też employer brandingu. Gra planszowa oparta na treściach, które chcesz przekazać, może być skuteczniejszą formą komunikacji niż niejedno szkolenie czy kampania promocyjna. Dobrze opracowana „planszówka” to także idealny prezent dla ważnych partnerów firmy czy instytucji.

GRY MULTIMEDIALNE

Aplikacje mobilne, gry przeglądarkowe czy gry offline to tylko kilka przykładów tego jak nowa technologia wpływa na to, jak spędzamy wolny czas. Jednocześnie gry multimedialne są rewelacyjnym medium, dzięki któremu możliwe staje się dotarcie z wybranymi treściami do bardzo dużej liczby odbiorców. Wykorzystanie rozwiązań IT pozwala na stworzenie gier interaktywnych, angażujących i elastycznych. Natychmiastowe informacje zwrotne od użytkowników umożliwiają lepszą optymalizację gier, ich poziomu trudności czy czasu trwania. Dodatkowym atutem gier multimedialnych jest ich ogromna popularność, nie tylko wśród młodych odbiorców.

GRY SZKOLENIOWE

Przed Tobą kolejny cykl szkoleniowy do zaprojektowania. We wstępnych scenariuszach zajęć brakuje wyraźnie czego nowego, świeżego, co pozwoliłoby uczestnikom zrozumieć przekazywaną wiedzę czy postawy. Odpowiedzią mogą być są gry szkoleniowe. Dla uczestników to okazja do przetestowania w bezpiecznej, symulowanej rzeczywistości nowych informacji. Zdobyte w ten sposób doświadczenia wzmocnią zmiany, które projektujesz i zmotywują uczestników do dalszej pracy. Tego typu gry bazują na zaawansowanych modelach psychologicznych i pozwalają pogłębić wybrane przez osobę prowadzącą elementy zachowania uczestników. Mogą także wspierać proces grupowy, zarówno na etapie integracji, jak i różnicowania.

Odwiedź zakładkę ‘realizacje’ i nasz profil na FB, aby zobaczyć jak nasze gry wyglądają w praktyce.